Ohjeet

Saapumisohjeet

1. Varausvahvistuksessa saat pin koodisi, jolla pääset Evergreen Golf Clubiin sisään. Koodi on muotoa 5 numeroa + "yale"-painike.

2. Jos valot on pois päältä saapuessasi sisään, saat ne päälle tietokonenäytön viereisestä katkaisijasta.

3. Jos Projektori on pois päältä, paina projektorin harmaasta kaukosäätimestä vihreää on/off -nappia.

4. Tietokone on usein virransäästötilassa - saat sen heräämään painamaan mitä tahansa näppäintä näppäimistöllä tai hiirellä. Jos tietokonen on pois päältä, paina tietokoneen virtapainiketta, joka sijaitsee tietokoneen ylänurkassa kannen päällä.

5. Kirjaudu tietokoneelle PIN-koodilla 3427, jos tietokone ei ole jo kirjautunut.

6. Avaa TPS -sovellus työpöydältä, ellei se ole jo auki.

7. Kirjaudu sovellukseen näillä tunnuksilla, ellei TPS ole jo kirjautunut sisään.

Käyttäjätunnus: EGC_Studio

Salasana: Golf12golf

8. Vahvistin on kytkettynä joko peliin (”video”) tai google chromecastiin (”aux”). Voit laittaa omat musat soimaan suoraan spotifysta tai muusta suoratoistopalvelusta valitsemalla ”EGC Studio” laiteluettelosta.

Yhdistämistä varten sinun täytyy olla liitettynä EGC Studio wifiin:
Wifi: EGC Studio
Salasana: EGCVIERAS

Peli on valmis pelattavaksi!

Pysäköinti

Pysäköinti Evergreen Golf Clubilla on täysin ilmaista.

Evergreen Golf Clubin vieressä on välittömästi useampi pysäköintipaikka, johon voit pysäköidä vapaasti vierailusi ajan.

HUOM: Kiinteistön ajotien portti sulkeutuu iltaisin klo 20. Mikäli vuorosi loppuu klo 20 jälkeen, muistathan pysäköidä tienvarsipysäköintiin, joka sijaitsee väittömästi kiinteistön laidalla.