Tietoa meistä

Evergreen Golf Club on ympäri vuorokauden auki oleva golfsimulaattori Espoon Matinkylässä. Meillä voit pelata golfia milloin tahansa säästä riippumatta. Peli rullaa saumattomasti Trackman 4 simulaattorilla, joka mahdollistaa pelaamisen upeilla kentillä ympäri maailman aina, kun sinulle sopii.

Evergreen Gold Club sijaitsee Matinkylän sydämessä Iso Omenan lähellä hyvien liikenneyhteyksien ja pysäköintimahdollisuuksien päässä. Klubille pääset oman auton lisäksi vaivattomasti Matinkylän metroasemalta, josta meille reippailee muutamassa minuutissa. Useat linja-autot pysähtyvät myös läheiselle Merituulentielle.

Evergreen Golf Club on käytettävissäsi milloin vain sinulle sopii, sillä olemme auki maanantaista sunnuntaihin kellon ympäri. Hinnat vaihtelevat ajankohdan ja kauden mukaan ja lähtevät liikkeelle 10€ per tunti!

Meillä on ilmaisia pysäköintipaikkoja suoraan ovemme vieressä, mutta huomioithan, että kiinteistön portti sulkeutuu klo 20, joten jos vuorosi loppuu tämän jälkeen, tulee auto pysäköidä kiinteistön rajalla olevaan ilmaiseen tienvarsipysäköintiin, joita on kadulla runsaasti.

Simulaattoritiloihin pääset varausvahvistuksen mukana tulevalla numerokoodilla varauksesi alettua.

Tervetuloa varaamaan vuorosi tästä.