Yleiset sopimusehdot

Evergreen Golf Clubin verkkokauppa on Evergreen Golf Club Oy:n (3421833-1) ylläpitämä verkkopalvelu, josta voit ostaa golfsimulaattorin vuorovarauksia sekä kulloinkin saatavilla olevia kampanjatuotteita kuten kausikortteja, sarjalippuja ja muita vastaavia tuotteita ("Tuotteet").

Käyttämällä verkkopalvelua sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.

Hinnat, tuotetiedot ja voimassaoloaika

Tuotteiden hinnat on verkkokaupassa tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta, joka sisältää arvonlisäveron. Hintoihin lisätään mahdolliset toimituskulut.

Kukin Tuote oikeuttaa sen tuotekuvauksessa kuvattuun palveluun.

Ostotapahtuma

Tuotteet ostetaan verkkokaupassa ja sitova kauppa astuu voimaan maksutapahtumasta.

Onnistuneen varauksen jälkeen lähetämme sinulle oston yhteydessä antamaasi sähköpostiisi automaattisen varausvahvistuksen.

3 Vuoron varaus

Voit varata vuoron Evergreen Golf Clubin Trackman -golfsimulaattorille Cintoian ylläpitämästä, vuorokauden ympäri (24/7) toimivalta varausjärjestelmästä, johon löydät linkin meidän kotisivuiltamme.

Vuoron varaaminen aloitetetaan klikkaamalla varauskalenterin Varaa-linkkiä, jonka jälkeen järjestelmä pyytää syöttämään varaukseen tarvittavat tiedot ja vahvistamaan varauksen. Ensimmäisen varauksen yhteydessä sinun on myös luotava itsellesi käyttäjätunnus, ellei sinulla jo sellaista ole. Jatkossa voit tehdä varauksia nopeasti käyttäjätunnuksellasi. Valitsemalla "Omat varaukset" saat listauksen itse varaamistasi pelivuoroistasi, sekä pystyt tarvittaessa perumaan varaamiasi vuoroja. Tuntivarauksia ja vuorojen peruutuksia emme ota vastaan sähköpostilla, ellei erikseen ole kirjallisesti ja nimenomaisesti niin sovittu.

Jos et pääse varaamaan vuoroa tekemään varausjärjestelmän kautta niin soita tai lähetä sähköpostia!

4 Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7). Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

5 Vaihto- ja palautusoikeus

Varauksen peruminen on varauskalenterissa varattujen vuorojen osalta mahdollista viimeistään 24 tuntia ennen pelivuoron alkua. Perutut vuorot muuttuvat kassasaldoksi, joka näkyy Cintoiassa välilehdellä "Omat tiedot". Kassasaldoa voitte käyttää tulevien vuorojen varauksiin.

Jos vuoroon on jäljellä alle 24 tuntia, vuoron voi tarjota takaisin myyntiin varauskalenterissa. Toiselle asiakkaalle näin myytyä vuoroa ei laskuteta vuoron myyneeltä asiakkaalta. Mikäli myyntiin asetetun varauksen päälle tulee toinen varaus, niin myyntiin asetettua varausta ei laskuteta siltä osalta, joka on katettu toisella varauksella.

Edellä mainitusta poiketen, muita kuin varauskalenterissa tehtyjä varauksia ei voi perua, mikäli sovittua palvelua on jo ryhdytty suorittamaan.

6 Ylivoimainen este

Evergreen Golf Club ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä. Evergreen Golf Club pyrkii ilmoittamaan ylivoimaisesta esteestä asiakkaille mahdollisimman nopeasti.

7 Muutokset yleisiin sopoimusehtoihin

Evergreen Golf Clubilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Evergreen Golf Club saattaa myös muusta syystä aika ajoin päivittää näitä yleisiä sopimusehtoja.

8 Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Toivomme saavamme kaiken mahdollisen palautteen, joten mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä Evergreen Golf Clubin asiakaspalveluun.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai Evergreen Golf Clubin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Myös maksutapahtuma tapahtuu verkkopalvelussa.

Varaamalla Evergreen Golf Clubin palveluita sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.

Hinnat

Vierailut Evergreen Golf Clubin golfsimulaattorissa ja Evergreen Golf Clubin tarjoamat palvelut ovat maksullisia. Vuorovarauksien ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä meidän kotisivuilla sekä varauskalenterissa.

10 Henkilöiden lukumäärä

Varauksen maksimiosallistujamäärä on 4 henkilöä.

11 Varauksen ajankohta ja kesto

Sinun tulee varausta tehdessä valita päivä ja kellonaika. Varaus sisältää trackman simulaattorin käytin Evergreen Golf Clubin tiloissa varauksessa valitsemanasi ajankohtana.

12 Turvallisuus

Evergreen Golf Club pyrkii huolehtimaan siitä, että sen Trackman golfsimulaattori on turvallinen. Golfin sekä sisägolfin turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten vierailijoilta edellytetään tavanomaista Golfin lajiin liittyvää varovaisuutta kaikkien vierailijoiden turvallisuuden varmistamiseksi.

Osana turvallisuuden varmistamista, Evergreen Golf Clubin tiloissa on tallentava kameravalvonta. Tallentavaan kameravalvontaan sovelletaan Evergreen Golf Clubin tietosuojaselostetta.